Wniosek możesz złożyć:
- osobiście: do Wydziału Gospodarki Komunalnej, ul. Szkolna 25, 38-200 Jasło
- elektronicznie przez formularz pisma ogólnego za pośrednictwem platformy ePUAP.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Zgłoszenie wykonania usługi dodatkowej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
Ile i jak zapłacisz?
- Pojemnik na odpady budowlane i rozbiórkowe:
- 260 zł – za kontener o pojemności 1,5m3
- 440 zł – za kontener o pojemności 2,5m3
- Pojemnik na odpady zielone:
- 120 zł – za kontener o pojemności 1,5m3
- 200 zł – za kontener o pojemności 2,5 m3
- 550 zł – za kontener o pojemności 7 m3
- Pojemnik na odpady wielkogabarytowe:
- 170 zł – za kontener o pojemności 1,5m3
- 280 zł – za kontener o pojemności 2,5 m3
- 770 zł – za kontener o pojemności 7 m3
- Opłatę za podstawienie pojemnika możesz dokonać:
- w kasie Urzędu Miasta;
- przelewem na numer: 16 8627 1011 2001 0048 6891 0018
Zapłać nie później niż 3 dni przed planowaną usługą.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Na podstawienie pojemnika lub kontenera będziesz czekać do 7 dni.
Jak się możesz odwołać?
Odmowa podstawienia pojemnika lub kontenera jest ostateczna, nie możesz się od niej odwołać.
Dodatkowe informacje
Z pojemnika możesz korzystać do 5 dni od dnia podstawienia pojemnika. Po tym czasie naliczana zostanie opłata w wysokości 10 zł za każdy dzień. Odbiór pojemnika odbywa się na telefoniczne zgłoszenie do Wydziału Gospodarki Komunalnej tel.: 13 448 63 80.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Uchwała Nr XXVIII/282/2016 Rady Miejskiej Jasła z dnia 20 czerwca 2016 r. w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Miasto Jasło w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer: 13 4486 380
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Komunalnej
Oznaczenie dokumentu: brak