Uprzejmie zapraszam na II Sesję Rady Miejskiej Jasła, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2024 r., poz. 609/. II Sesja Rady Miejskiej Jasła odbędzie się 20 maja 2024 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12 z następującym proponowanym porządkiem obrad:
- Otwarcie Sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z I Sesji RMJ.
- Wybór Komisji Wnioskowej.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
5.1.wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Jasła,
5.2.wskazania Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Jasła do wykonywania w stosunku do Przewodniczącego Rady Miejskiej Jasła czynności związanych z podróżami służbowymi /Druk nr 7/,
5.3.powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 1 /,
5.4.powołania Komisji Finansowo-Budżetowej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 2/,
5.5.powołania Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 3/,
5.6.powołania Komisji Rozwoju Gospodarczego i Komunikacji Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 4 /,
5.7.powołania Komisji Samorządowo-Statutowej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 5/,
5.8.powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 6/. - Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Jasła w okresie międzysesyjnym.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji RMJ.
/-/
Przewodniczący
Rady Miejskiej Jasła
Marcin Węgrzyn