Wniosek możesz złożyć:
- elektronicznie korzystając z usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38 – 200 Jasło
z dopiskiem „Wydanie zezwolenia na przeprowadzanie i wykonywanie na nieruchomościach urządzeń technicznych” - osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter), w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzanie i wykonywanie na nieruchomościach urządzeń technicznych
- wraz z planowanym przebiegiem sieci/przyłącza, opracowanym na aktualnej kopii mapy zasadniczej poświadczonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jaśle lub na mapie do celów projektowych sporządzonej przez uprawnionego geodetę.
Ile i jak zapłacisz?
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
Dodatkowe opłaty możesz ponieść w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika. W przypadku ustanowienia służebności przesyłu, poniesiesz koszty z tytułu sporządzenia operatu szacunkowego określenia wartości służebności przesyłu, a także wartość służebności oraz koszty sporządzenia aktu notarialnego.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Odpowiedź otrzymasz w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Jak się możesz odwołać?
Tryb odwoławczy nie występuje.
Dodatkowe informacje
Realizację sprawy poprzedza poprawne złożenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami. Uzyskanie zezwolenia nastąpi w formie umowy cywilno-prawnej lub umowy notarialnej ustanowienia służebności przesyłu.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
Ustawa z dnia 23 czerwca 1964 r. Kodeks cywilny.
Uchwała Nr XXXIX/365/2013 Rady Miejskiej Jasła z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie zasad ustanawiania służebności przesyłu.
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Oznaczenie dokumentu: brak