Wniosek możesz złożyć:
- elektronicznie korzystając z usługi pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
- drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38-200 Jasło - osobiście: w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Jasła (parter budynku), w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Nie ma ustalonego wzoru wniosku. Możesz skorzystać z tego formularza.
Ile i jak zapłacisz?
Usługa jest bezpłatna.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Odpowiedź otrzymasz w ciągu miesiąca. Jeśli okaże się, że termin udzielenia odpowiedzi może się wydłużyć, poinformujemy Cię o tym.
Jak się możesz odwołać?
Możesz się odwołać od decyzji, w terminie 14 dniu od dnia jej doręczenia.
Dodatkowe informacje
Wniosek możesz złożyć osobiście lub działając przez pełnomocnika. Jeśli udzieliłeś komuś pełnomocnictwa musisz zapłacić opłatę skarbową w wysokości 17 zł, chyba że obejmuje Cię zwolnienie (małżonek, wstępny, zstępny lub rodzeństwo).
Dokumenty jakie musisz wypełnić:
- oświadczenie podatnika o jego stanie majątkowym
- oświadczenie gdy jesteś osobą prowadzącą działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów unijnych.
- oświadczenie gdy jesteś rolnikiem.
W przypadku, gdy ubiegasz się o pomoc de minimis przedstaw wraz z wnioskiem o udzielnie pomocy:
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie w ciągu minionych 3 lat, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
W przypadku, gdy ubiegasz się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie przedstaw wraz z wnioskiem o udzielnie pomocy:
-
- formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę,
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie oraz pomocy de minimis otrzymanej w bieżącym roku podatkowym oraz w dwóch poprzedzających go latach podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa
Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer: 13 4486376
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych
Oznaczenie dokumentu: brak