Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej

zarys budynkuWniosek możesz złożyć:

  • elektronicznie korzystając z usługi pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
  • pocztą na adres:
    Urząd Miasta w Jaśle
    ul. Rynek 12
    38 – 200 Jasło
    z dopiskiem „Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym”
  • osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.

Jakie dokumenty musisz wypełnić?

Wniosek o sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

Ile i jak zapłacisz?

Złożenie wniosku jest bezpłatne. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy sporządzając operat szacunkowy. Koszty sporządzenia aktu notarialnego oraz opłaty wieczystoksięgowe, a także ustaloną wartość nieruchomości ponosi nabywca nieruchomości.

Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?

Czas realizacji zależny od stopnia skomplikowania sprawy (około 5 – 8 miesięcy od daty złożenia wniosku).

Jak się możesz odwołać?

W przypadku odmowy sprzedaży otrzymasz pisemną odpowiedź. Obowiązujące przepisy nie przewidują trybu odwoławczego.

Dodatkowe informacje

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

Klauzula informacyjna

Potrzebujesz więcej informacji?

Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328

Informacje o dokumencie

Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji.
Oznaczenie dokumentu: brak

Powrót do katalogu usług

Przejdź do treści