Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej

zarys budynkuWniosek możesz złożyć:

  • elektronicznie korzystając z usługi pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
  • pocztą na adres:
    Urząd Miasta w Jaśle
    ul. Rynek 12
    38 – 200 Jasło
    z dopiskiem „Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym”
  • osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.

Jakie dokumenty musisz wypełnić?

Wniosek o sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

Ile i jak zapłacisz?

Złożenie wniosku jest bezpłatne. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy sporządzając operat szacunkowy. Koszty sporządzenia aktu notarialnego oraz opłaty wieczystoksięgowe, a także ustaloną wartość nieruchomości ponosi nabywca nieruchomości.

Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?

Czas realizacji zależny od stopnia skomplikowania sprawy (około 5 – 8 miesięcy od daty złożenia wniosku).

Jak się możesz odwołać?

W przypadku odmowy sprzedaży otrzymasz pisemną odpowiedź. Obowiązujące przepisy nie przewidują trybu odwoławczego.

Dodatkowe informacje

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

Klauzula informacyjna

Potrzebujesz więcej informacji?

Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328

Informacje o dokumencie

Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji.
Oznaczenie dokumentu: brak

Powrót do katalogu usług

Newsletter

Wpisz się na listę mailingową, aby otrzymywać najnowsze informacje.
SUBSKRYBUJ
Zapisanie się do Newslettera oznacza akceptację zgody na przetwarzanie danych osobowych, którym administratorem jest Miasto Jasło, reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jasła, z siedzibą przy ul. Rynek 12, 38-200 Jasło.
close-link
Skip to content