Jak i gdzie złożysz wniosek?
Wniosek o objęcie Honorowym Patronatem wydarzenia / udział w Komitecie Honorowym Burmistrza Miasta Jasła możesz złożyć:
- elektronicznie: korzystając z usługi na platformie ePUAP lub wysyłając na adres urzad@um.jaslo.pl
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38-200 Jasło
z dopiskiem „Honorowy Patronat” - osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Ile i jak zapłacisz?
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Jeśli wniosek złożysz w terminie 30 dni przed wydarzeniem, odpowiedź otrzymasz najpóźniej do 14 dni po złożeniu wniosku.
Jak się możesz odwołać?
Odmowa objęcia patronatu lub udziału w komitecie honorowym jest ostateczna, nie możesz się od niej odwołać.
Dodatkowe informacje
Najpóźniej po 30 dniach od wydarzenia należy do Urzędu Miasta w Jaśle złożyć sprawozdanie z jego przebiegu. Sprawozdanie dostarcz do kancelarii urzędu.
Podstawa prawna
Zarządzenie Nr 35/2020 Burmistrza Miasta Jasła z dnia 25.06.2020 r.
Klauzula informacyjna
Informację na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe, znajdziesz w Klauzuli informacyjnej.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer:
13 44 86 315 – Biuro Rzecznika Prasowego