Wniosek możesz złożyć:
- elektronicznie przez formularz pisma ogólnego za pośrednictwem platformy ePUAP.
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12,
38 – 200 Jasło - osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Ile i jak zapłacisz?
Wydanie zaświadczenia – 17 zł.
Wydanie informacji w formie pisma jest bezpłatne.
Zapłać:
- w kasie urzędu – gotówką lub kartą płatniczą w momencie składania wniosku,
lub - przelewem na rachunek Miasto Jasło nr 33 8627 1011 2001 0048 6891 0003.
Oryginał dowodu wpłaty dołącz do wniosku.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Zaświadczenie i informację otrzymasz do 7 dni.
Jak się możesz odwołać?
Tryb odwoławczy nie występuje.
Dodatkowe informacje
Jeśli wniosek będzie niekompletny poprosimy Cię o jego uzupełnienie. Jeśli tego nie zrobisz nie będziemy mogli zająć się Twoją sprawą.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer :
13 44 86 343
13 44 86 332
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Architektury
Oznaczenie dokumentu: brak