Wniosek możesz złożyć:
- elektronicznie korzystając z usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
- pocztą na adres: Urząd Miasta w Jaśle ul. Rynek 12, 38-200 Jasło
- osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy Urzędu Miasta w Jaśle
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Wniosek o wydanie abonamentu miesięcznego dla mieszkańca
Ile i jak zapłacisz?
- 50 zł za każdy miesiąc za pierwszy pojazd
- 80 zł za każdy miesiąc za drugi i każdy kolejny pojazd.
Termin zapłaty za abonament wynosi 21 dni od daty wystawienia noty obciążeniowej za abonament parkingowy.
Zapłać:
- w kasie Urzędu Miasta;
- na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Jaśle 60 8627 1011 2001 0048 6891 0002
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Jeżeli wniosek jest kompletny i zawiera poprawne dane, abonament parkingowy otrzymasz w dniu złożenia wniosku w Wydziale Gospodarki Komunalnej na ul. Szkolnej 25.
Jak się możesz odwołać?
Jeżeli otrzymasz odmowę wydania abonamentu parkingowego nie możesz się odwołać.
Dodatkowe informacje
Abonament parkingowy dla mieszkańca musisz umieścić w widocznym miejscu za przednią szybą pojazdu tak, aby ułatwić potwierdzenie jego ważności. Abonamentu nie wolno przekazywać, udostępniać i pożyczać osobom trzecim.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
Uchwała Nr XL/345/2021 Rady Miejskiej Jasło z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Jasła oraz wysokość opłat i opłaty dodatkowej za parkowanie oraz sposobu ich pobierania ze zm.
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer: 13 4486 380
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Komunalnej
Oznaczenie dokumentu: brak