Numeracja porządkowa nieruchomości

zarys budynkuWniosek możesz złożyć:

  • elektronicznie korzystając z usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
  • pocztą na adres:
    Urząd Miasta w Jaśle
    ul. Rynek 12
    38 – 200 Jasło
    z dopiskiem „Numeracja porządkowa nieruchomości”
  • osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.

Jakie dokumenty musisz wypełnić?

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
Do wniosku dołącz:
– kopię mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000
lub
– kopię projektu zagospodarowania terenu.

Ile i jak zapłacisz?

Usługa jest bezpłatna.

Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?

Odpowiedź otrzymasz w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.

Jak się możesz odwołać?

Nie możesz się odwołać.

Dodatkowe informacje

Tabliczkę z numerem porządkowym umieść w widocznym miejscu w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o ustaleniu numeru.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

Klauzula informacyjna

Potrzebujesz więcej informacji?

Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328

Informacje o dokumencie

Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Oznaczenie dokumentu: brak

Powrót do katalogu usług

Skip to content