Numeracja porządkowa nieruchomości

zarys budynkuWniosek możesz złożyć:

  • elektronicznie korzystając z usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
  • pocztą na adres:
    Urząd Miasta w Jaśle
    ul. Rynek 12
    38 – 200 Jasło
    z dopiskiem „Numeracja porządkowa nieruchomości”
  • osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.

Jakie dokumenty musisz wypełnić?

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
Do wniosku dołącz:
– kopię mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000
lub
– kopię projektu zagospodarowania terenu.

Ile i jak zapłacisz?

Usługa jest bezpłatna.

Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?

Odpowiedź otrzymasz w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.

Jak się możesz odwołać?

Nie możesz się odwołać.

Dodatkowe informacje

Tabliczkę z numerem porządkowym umieść w widocznym miejscu w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o ustaleniu numeru.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

Klauzula informacyjna

Potrzebujesz więcej informacji?

Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328

Informacje o dokumencie

Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Oznaczenie dokumentu: brak

Powrót do katalogu usług

Newsletter

Wpisz się na listę mailingową, aby otrzymywać najnowsze informacje.
SUBSKRYBUJ
Zapisanie się do Newslettera oznacza akceptację zgody na przetwarzanie danych osobowych, którym administratorem jest Miasto Jasło, reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jasła, z siedzibą przy ul. Rynek 12, 38-200 Jasło.
close-link
Skip to content