Wniosek możesz złożyć:
- elektronicznie korzystając z usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego na platformie ePUAP
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38 – 200 Jasło
z dopiskiem „Numeracja porządkowa nieruchomości” - osobiście: w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
Do wniosku dołącz:
– kopię mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000
lub
– kopię projektu zagospodarowania terenu.
Ile i jak zapłacisz?
Usługa jest bezpłatna.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Odpowiedź otrzymasz w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Jak się możesz odwołać?
Nie możesz się odwołać.
Dodatkowe informacje
Tabliczkę z numerem porządkowym umieść w widocznym miejscu w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o ustaleniu numeru.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer:
13 44 86 328
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Oznaczenie dokumentu: brak