Wniosek możesz złożyć:
- drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38-200 Jasło - osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, Kancelaria Ogólna, parter), w godzinach pracy urzędu,
- przez formularz pisma ogólnego za pośrednictwem platformy ePUAP (będzie wymagało uzupełnienia dokumentów).
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wniosek ma zawierać:
- W przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko -raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. W przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 oraz w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko – karta informacyjna przedsięwzięcia.
- Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i karta informacyjna przedsięwzięcia przedkłada się w formie pisemnej w jednym egzemplarzu dla organu prowadzącego postępowanie oraz na informatycznych nośnikach danych z ich zapisem w formie elektronicznej w jednym egzemplarzu dla organu prowadzącego postępowanie oraz każdego organu opiniującego i uzgadniającego.
- Poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej – w postaci papierowej lub elektronicznej. Mapa ma obejmować teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz przewidywany obszar, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie.
- Mapę, w postaci papierowej oraz elektronicznej, w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych, na które z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie wraz z wyznaczoną odległością, o której mowa w ust. 3 a pkt 1; w przypadku przedsięwzięć innych niż wymienione w pkt 4 mapę sporządza się na podkładzie wykonanym na podstawie kopii mapy ewidencyjnej, o której mowa w pkt 3;
- Wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, w postaci papierowej lub elektronicznej. Powinien on być wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalać na ustalenie stron postępowania oraz zawierać co najmniej numer działki ewidencyjnej. Oprócz tego, jeśli zostały ujawnione, dokument powinien zawierać: numer księgi wieczystej działki, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, który obejmuje teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie, z zastrzeżeniem ust. 1a.
- Potwierdzenie opłaty skarbowej.
Ile i jak zapłacisz?
Opłata skarbowa wynosi 205 zł (płacisz w momencie złożenia wniosku).
Zapłać:
- w kasie urzędu – gotówką lub kartą płatniczą w momencie składania wniosku,
lub - przelewem na rachunek Miasto Jasło nr 33 8627 1011 2001 0048 6891 0003.
Oryginał dowodu wpłaty dołącz do wniosku.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Wydanie decyzji trwa do 2 miesięcy, w zależności od terminu otrzymania wymaganych prawem opinii i uzgodnień.
Jak się możesz odwołać?
Możesz odwołać się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Jasła do Samorządowego Kolegium Odwoławczego – w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje
Burmistrz Miasta Jasła wszczyna postępowanie administracyjne po stwierdzeniu kompletności złożonego wniosku wraz z załącznikami.
Wniosek wymaga opinii lub uzgodnienia przez:
- Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie,
- Państwowego Inspektora Sanitarnego
- Marszałka Województwa Podkarpackiego (w przypadku gdy wymagane jest pozwolenie zintegrowane).
Podstawa prawna
Art. 75 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer:
13 44 86 355
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
Oznaczenie dokumentu: brak