Wniosek możesz złożyć:
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38 – 200 Jasło - osobiście:
Kancelaria Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter) w godzinach pracy urzędu
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Ile i jak zapłacisz?
W przypadku gdy obiekt, do którego planowana jest lokalizacja zjazdu lub przebudowa zjazdu nie jest wyłącznie obiektem związanym z budownictwem mieszkaniowym do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej w wysokości 82 zł.
Zapłać:
- w kasie urzędu – gotówką lub kartą płatniczą w momencie składania wniosku,
lub - przelewem na rachunek Miasto Jasło nr 33 8627 1011 2001 0048 6891 0003.
Oryginał dowodu wpłaty dołącz do wniosku.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
W terminie do miesiąca od dnia wpływu (złożenia) prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten wynosi do dwóch miesięcy.
Jak się możesz odwołać?
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Odwołanie należy składać za pośrednictwem Burmistrza Miasta Jasła.
Dodatkowe informacje
brak
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer: 13 44 86 345
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
Oznaczenie dokumentu: brak