Wniosek możesz złożyć:
- osobiście w „Informacji” (na parterze) w budynku Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12)
- pocztą: przesyłką poleconą na adres Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło ul. Rynek 12
- za pomocą Platformy e-PUAP lub e-Doręczeń jako „pismo ogólne” do urzędu
- na adres email: jkm@um.jaslo.pl
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Ile i jak zapłacisz?
Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.
Partner realizuje deklarowane zniżki dla posiadaczy Karty na własny koszt.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Partner zostanie poinformowany bezpośrednio po aktualizacji listy partnerów.
Jak się możesz odwołać?
Tryb odwoławczy nie występuje.
Dodatkowe informacje
Szczegóły współpracy określa Regulamin dla Partnerów JKM.
Podstawa prawna
Uchwała Rady Miejskiej Jasła Nr VIII/94/2024 z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie wprowadzenia Programu „Jasielska Karta Mieszkańca” oraz Zarządzenie Burmistrza Miasta Jasła nr VI/1/2025 z dnia 3.01.2025 r.
Klauzula informacyjna
Klauzula Informacyjna jest częścią Deklaracji przystąpienia partnera do Programu.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer: 13 448 63 41
Napisz: jkm@um.jaslo.pl
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Wspierania Przedsiębiorczości Referat Aktywności Społecznej.
Oznaczenie dokumentu: brak