
Na podstawie art. 61 §1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.) w związku z art. 97 ust. 3 pkt 1 i art. 97a pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu 05 marca 2025 r. zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w Jaśle, obręb nr 11 – Sobniów II, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 18 o pow. 0,5623 ha.
Ogłoszenie z dnia 28 października 2024 r. o zamiarze dokonania podziału przedmiotowej nieruchomości zostało podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Jaśle, ogłoszenie na stronie internetowej Urzędu Miasta w Jaśle www.um.jaslo.pl, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Jaśle www.um_jaslo.bip.gov.pl oraz poprzez ogłoszenie w serwisach internetowych www.otoprzetargi.pl i www.przetargi-gctrader.pl.
Przez okres dwóch miesięcy od daty wywieszenia informacji nie zgłosiła się żadna osoba, której przysługiwałoby prawo rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.
Niniejsze ogłoszenie, zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zostaje opublikowane na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Jaśle, na stronie internetowej Urzędu Miasta w Jaśle www.um.jaslo.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.um_jaslo.bip.gov.pl. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W przypadku niepodjęcia przez stronę czynności gwarantujących jej czynny udział w postępowaniu, w oparciu o zgromadzony materiał zostanie wydana decyzja zatwierdzająca podział przedmiotowej nieruchomości.