Wniosek możesz złożyć:
- pocztą na adres:
Urząd Miasta w Jaśle
ul. Rynek 12
38 – 200 Jasło - osobiście:
Kancelaria Urzędu Miasta w Jaśle (ul. Rynek 12, parter), w godzinach pracy urzędu.
Jakie dokumenty musisz wypełnić?
Ile i jak zapłacisz?
Wysokość opłaty zostanie podana w decyzji administracyjnej, którą otrzymasz.
Zapłać:
- w kasie urzędu – gotówką lub kartą płatniczą w momencie składania wniosku,
lub - przelewem na rachunek Miasto Jasło nr 33 8627 1011 2001 0048 6891 0002.
Oryginał dowodu wpłaty dołącz do wniosku.
Jak długo będziesz czekać na odpowiedź?
Do miesiąca od dnia wpływu (złożenia) prawidłowo wypełnionego wniosku wraz z załącznikami. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten wynosi do dwóch miesięcy.
Jak się możesz odwołać?
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie należy składać za pośrednictwem Burmistrza Miasta Jasła.
Dodatkowe informacje
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
Ustawa z dnia 21.03. 1985 r. o drogach publicznych,
Uchwała nr XX/184/2019 Rady Miejskiej Jasła z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła
Klauzula informacyjna
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer:
13 44 86 345
Informacje o dokumencie
Wydział odpowiedzialny merytorycznie: Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
Oznaczenie dokumentu: brak