Szanowni Państwo,
uprzejmie zapraszam na XVII Sesję Rady Miejskiej Jasła, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn.zm./. XVII Sesja Rady Miejskiej Jasła odbędzie się 10 czerwca 2025 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12 z następującym proponowanym porządkiem obrad:
1.Otwarcie Sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Zatwierdzenie protokołu z XII Sesji RMJ.
3.Wybór Komisji Wnioskowej.
4.Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Jasła za 2024 r. – debata.
5.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Jasła wotum zaufania.
6.Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Jasła za 2024 r. oraz sprawozdania finansowego Miasta Jasła za rok 2024 /wraz z podjęciem stosownej uchwały, Druk nr 178/.
7.Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Jasła z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.
8.Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Jasła w okresie międzysesyjnym.
9.Wolne wnioski.
10.Zamknięcie obrad Sesji RMJ.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Jasła
/-/
Marcin Węgrzyn