
Do 7 lutego trwa nabór do komitetu rewitalizacji, który stanowi forum współpracy i dialogu między interesariuszami a organami Miasta Jasła w sprawach związanych z przygotowaniem, prowadzeniem oraz oceną działań rewitalizacyjnych. Komitet pełni również funkcję doradczą i opiniodawczą burmistrza.
Zainteresowane osoby mogą zgłaszać swoje kandydatury za pomocą formularza. Wypełnione zgłoszenie należy złożyć w Urzędzie Miasta Jasła. Możliwe są trzy formy dostarczenia dokumentu:
- osobiście: w siedzibie Urzędu Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 7:30-17:00, wtorek–czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-14:00),
- drogą elektroniczną: przesyłając skan podpisanego formularza na adres e-mail: urzad@um.jaslo.pl,
- korespondencyjnie: na adres Urzędu Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38-300 Jasło (decyduje data wpływu do urzędu).
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Jasła
oraz na stronie Biuletynu Informacyjnego
https://um_jaslo.bip.gov.pl/zb-2025-r/zarzadzenie-nr-vi-7-2025-z-dnia-17-stycznia-2025-r.html
Wyniki naboru
Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej Urzędu Miasta Jasła oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani przez Burmistrza Miasta Jasła w drodze zarządzenia.
Zachęcamy do zgłaszania!