Ogłoszenie wyników naboru Członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Jasła

82

Burmistrz Miasta Jasła, zgodnie z przyjętą uchwałą Nr VII/74/2024 z dnia 29 października 2024 r. Rady Miejskiej Jasła w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, w dniach 17.01.2025 – 07.02.2025 przeprowadził nabór Członków do Komitetu Rewitalizacji.

Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Miasta Jasła w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Miasta Jasła.

Zgłoszenia chęci przystąpienia do Komitetu Rewitalizacji następowały na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta w Jaśle, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Jaśle oraz w siedzibie Urzędu.

W ww. terminie naboru w następujących kategoriach podmiotów wpłynęła poniższa liczba formularzy:

3Mieszkańców obszaru rewitalizacji
2Właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 4 listopada 2022 r. o kooperatywach mieszkaniowych oraz zasadach zbywania nieruchomości należących do gminnego zasobu nieruchomości w celu wsparcia realizacji inwestycji mieszkaniowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 28).
2Mieszkańców spoza obszaru rewitalizacji.
1Osób prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność gospodarczą na terenie Miasta Jasła.
2Przedstawicieli podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić na obszarze Miasta Jasła działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych.
1Przedstawicieli Urzędu Miasta w Jaśle lub jednostek organizacyjnych, organów doradczych i konsultacyjnych gminy.
1Przedstawicieli organów władzy publicznej lub podmiotu realizującego na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa innego niż organ władzy publicznej.

Z uwagi na fakt, że liczba zgłoszonych kandydatów na Członków Komitetu, przekroczyła limit miejsc dla 3 kategorii określonych w §2 ust. 3 Regulaminu Komitetu Rewitalizacji Miasta Jasła, wybór członków w tych kategoriach nastąpi w wyniku losowania:

  1. Mieszkańcy obszaru rewitalizacji,
  2. Właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 4 listopada 2022 r. o kooperatywach mieszkaniowych oraz zasadach zbywania nieruchomości należących do gminnego zasobu nieruchomości w celu wsparcia realizacji inwestycji mieszkaniowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 28),
  3. Mieszkańcy spoza obszaru rewitalizacji.

Termin losowania na Członków Komitetu Rewitalizacji wyznaczono na dzień 21 lutego 2025 r.,
Urząd Miasta w Jaśle, sala nr 102, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, godzina 10.00.

Adam Kostrząb
(-)
Burmistrz Miasta Jasła

Poprzedni artykułFerie zimowe – jak je spędzić w Jaśle?
Następny artykułZapraszamy na indywidualne konsultacje do Inkubatora Przedsiębiorczości w Jaśle!