Informacja w sprawie przekazania własności instalacji kolektorów słonecznych

90

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Miasta Jasła uczestniczący w Projekcie „Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki” nr KIK/66, zrealizowanym w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

Miasto Jasło uprzejmie informuje, że w dniu 14 czerwca 2022 r. upłynął okres trwałości Projektu „Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki”.

W związku z powyższym, na podstawie zapisów § 6 ust. 1 umów podpisanych przez Gminę z każdym Mieszkańcem uczestniczącym w Projekcie, po upływie okresu trwałości Projektu własność instalacji kolektorów słonecznych zamontowanych na nieruchomościach Mieszkańców przechodzi na ich rzecz. Tak więc od dnia 15.06.2022 r. wszelkie prawa i obowiązki wynikające z własności instalacji kolektorów słonecznych przechodzą na Mieszkańca. Przejście prawa własności instalacji potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Strony.

Wobec powyższego, zapraszamy Państwa do podpisania Protokołu przejścia prawa własności instalacji kolektorów słonecznych w Urzędzie Miasta Jasła do 31 lipca 2022 r. w godzinach pracy Urzędu lub przesłanie pocztą na adres Urzędu Miasta Jasła ul. Rynek 12, 38-200 Jasło.

W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z biurem Energetyka Miejskiego Urzędu Miasta w Jaśle (tel. 13 44 86 384).

Z poważaniem
(-)
Ryszard Pabian
Burmistrz Miasta Jasła